„Valoarea mea, valoarea mea”…


…Cam aşa ar suna un text manelistic, scos pe gura de un cocalar pentru care banii sunt ZEUL FERICIRII. Mă acuma las-o naibii, dacă vezi că nimeni nu te bagă în seamă ( nu de alta dar ei este invidioşi pe tine) :))))) chiar trebuie să-ţi strigi tu în gura mare valoarea şi farmecul tău inestimabil de conducător de X5 şi Q7? Chiar trebuie să atragi tu atenţia că stai pe un munte de bani şi să fii extravagant  de la Pământ până la Cer şi inapoi? Sincer, nu am nimic cu cei care au bani, din contră, pe unii chiar îi apreciez, în schimb mă calcă pe nervi acea categorie care au uitat de unde au plecat şi că atunci când erau mici mâncau soia de-şi rupeau gâtul iar acum când s-au văzut cu un Maserati deja lumea e prea „mică” pentru ei. Mă, acum trebuie să fii ipocrit să spui că banii nu sunt importanţi!!! Aud tot timpul replicile alea cretine ” că banii nu aduc fericirea”  sau  ” banii sunt ochiul dracului” dar e timpul să nu ne mai ascundem după deget şi să recunoaştem că avem nevoie de bani. Că uneori existenţa acestora esste amestecată cu prostia, prostul gust şi mârlănia este partea a doua. Mă tot uit la persoane cu notorietate care ne dau lecţii de moralitate şi care spun că banii nu sunt importanţi că sufletul contează şi calitatea ta umană. Corect!! Cât se poate de adevărat! Însă noi aici nu vorbim de banii ca obsesie!! E vorba de bani ca modalitate vitală de a trăi şi de a-ţi asigura un trai decent. Îmi dau seama că oamenii aceia care mor prin spitale din cauza lipsei de medicamente sau că nu au ce să bage doctorilor în buzunar, se gândesc : „ai mă dă-i naibii de bani, cine are nevoie de ei? ce dacă am 20 de ani şi mor că nu am bani să dau doctoruluii să mă opereze!!”. Când vorbesc de bani mă găndesc la „onestitatea” domnilor politicieni care văzând cât de „înfloritoare” e ţara noastră s-au gândit că „truda” lor de zi-noapte merită o mărire de salariu, dar mai cu uşile inchise aşa, că „şi-au luat” prea puţin şi nu vorr să se facă de râs :)))). Ei sunt mai pudici aşa de fel şi nu-şi permit să bage prea mult mâna în buzunarele noastre. Ei şi atunci mă întreb : ” Băăii valorosule, care eşti tu valoros, care-i mă valoarea ta???? Vila din Pipera? Lamborghini luat in leasing pentru care nu ai bani să plăteşti ratele că tre` să fii ” jmecher” în Bamboo? Piţipoanca pe care îţi cheltui toate cardurile?” Atunci mersi!!!! Prefer să fiu mai o „nonvaloare” aşa, dar care să aibă simţul măsurii şi care să ştie unde să se oprească. Hai să ne împărţim lumea : tu rămâi cu X5- ul iar eu rămân cu fericirea de a trăi frumos, rămâi tu cu blocul pe care îl ai iar eu rămân cu cei la care ţin şi care îmi sunt alături, rămâi tu cu valorea ta dar eu râmân cu ceea ce este mai important…lumina unui suflet care ştie să preţuiască ceea ce are în jur 😉 .  „Cam puţin”!!, o să zici!! Dar crede-mă valorile noastre nu se compară!! Şi stii de ce? Pentru că a ta e una aparentă, este una trecătoare, lipsită de fond. Da` acuma na…nu toţi putem fi atât de „bazaţi”. NU toţi reuşim să fim atât de limitaţi!! NU toţi pot fi aşa…ca tine…ADEVĂRAŢI. Ei dar acum vine partea cea mai interesantă. NIci tu nu poţi fi ca noi ceilalalţi. MOtivul? Pentru că nu ai neuroni, pentru că nu eşti la fel de Tu ca noi aştia…muritorii şi pentru că pentru tine a avea naturaleţe, maturitate şi principii devine o provocare. „Valoarea ta…valoaraea ta..” oare ştii ce poţi să faci cu ea :)))) ??

„Valoarea mea, valoarea mea”…

6 gânduri despre &8222;„Valoarea mea, valoarea mea”…&8221;

  1. te-am adaugat la mine in blogroll… dar nu am avut timp sa te rasfoiesc
    in curand, promit… desi curand in vremurile astea „dure” e un termen relativ …
    ma bucur ca iti place ce gasesti la mine pe blog, cu toate ca in ultima vreme m-am lenevit 🙂
    sa auzim de bine… :*

  2. scufitzu zice:

    @ Cristina: nu cred ca solutia cu manelele in afara legii e una buna. Vorbeam cu un columbian si incercam sa-i explic de ce manelele sunt ceva infect; cum ele „promoveaza incultura, prostia, cresc nr cocalarilor exact asa cum zici tu”.CUm explici asta unui strain?Ca manelele „sucks”? Si columbianu asta ce-mi zice: ca sunt intolerant, ca oamenii trebuie sa aiba libertatea sa creeze ce vor, mai ales cand vine vorba de arta. ca e arta sau kitsch…asta se va cerne automat. Imi zice ce stiam si eu: ca salsa s-a nascut la fel: in cartiere sarace unde oameni inculti, murdari si certati cu legea au gasit sa sa exprime in acest fel: dansand salsa. „Dar ma asteptam la acest tip de gandire din partea voastra a romanilor…se stie ca sunteti inapoiati ca mentalitate chiar si fata de America de Sud” . Al naibii „tzigan” 🙂

    1. andraelena zice:

      Ma bucur sa vad ca subiectul v-a interesat…nu e o placere sa fii inconjurat de oameni ca cei despre care am scris in acest articol, din pacate asta e realitate. Iar faptul ca unii nu accepta un gen de muzica nu cred ca este o dovada de „a fi inapoiat” ,asa cum spuneai si tu scufitzu, fiecare are libertatea de a asculta ce vrea, insa cand atitudinea cocalurului devine una care sfideaza lumea din jur atunci e o mare problema. Ce e mai trist e ca adevarul doare si de multe ori cand am abordat astfel de subiecte mi-am luat injuraturi. pupici

Lasă un răspuns

