Damblaua


Aș mirosi din tine

Ca din betonul

Proaspăt plouat.

Dar asta e varianta

Drăguță,

Ca să nu zic

Că te-aș trage pe nas

De-a dreptul.

Și pentru că

Nu mi-am trăit

Copilaria

M-aș cocoța

În brațele tale

Ca în teiul

Neatins

Din fața porții.

Ai ceva împotrivă?

Ți-aș întinde pe față

Fericire

Așa cum mă joc

Pe geamul de la cameră

Cu apa,

Iar tu ai strănuta

Spunându-mi

Că  ești alergic la parfumul de tei.

Nu mă băga în seamă…

Așa fac eu când vine primăvara.

Damblaua

Lasă un răspuns

