Început de calviție


Uite așa încep să devin cheală!

Să nu pot să-mi mai fac un coc

Din tot ce mă poate ajuta să respir,

Din tot ce mă  poate ajuta să

Devin un Superman

Fără chiloți,

De parcă așa

Pot  fi mai

Cu moț.

O să ajung să-mi lustruiesc

Capodoperele interioare

Cu un prosop scămoșat,

Măcar în felul ăsta

simt și altfel de urme .

O să-mi las palmele chele

Să mature tot.

O să-mi las bărbia cheală să

Să se încrunte când are chef

Fără să țină cont de complezențe.

Am un început de calviție

Și-mi cade răbdarea fir cu fir.

Mi se rup vârfurile

Puterii .

Rămân cheală

Cu fiecare fiecare ieșire pe ușă,

Cu fiecare intrare pe poartă.

Încep să chelesc cu fiecare zi,

Cu fiecare chiștoc

Si mă gandesc

Daca puțin zahăr pudră

Aruncat în calviția asta

O să mă facă să par o dubioasa.

Început de calviție

Lasă un răspuns

