ori suntem bloggari ori nu mai suntem :))) !!!


8.46. Scriu primele cuvinte dupa luni de stress maxim, plictiseala, nervi, agitatie, plans, ras, bucurie, dezamagire…. Ahh..scriu din nou!!!! Fac ce stiu eu mai bine si asta imi da un sentiment de libertate. Pot sa umplu randuri, pot sa va vorbesc si sa va zic ca mi-a fost dor :(!!! Ultimul an de facultate…licenta, despartire. O sa-mi fie for de perioasa asta. De profii nebuni, de colegi…de holul imens cu sunete diferite de tocuri. Incerc sa fiu calma si sa aleg un drum…pe care il voi urma dupa anul asta. Mi-e foarte greu… mi-e frica!! Sunt atat de aproape de independenta aia pe care am visat-o dar parca nu mai ajung la finish. Nu stiu ce sa fac? Incotro s-o apuc. Si nu e bulversare, nu e incertitudine, e teama ca nu stii ce asteapta oamenii de la tine. Nu ma resemnez cu gandul ca traiesc intr-o tara in care trebuie sa ai kg de silicoane si botox ca sa ai acces spre o alta lume. Nu am de gand sa devin o papusa gonflabila care sa mute frumos picior peste picior. NU asta imi doresc!!! Sunt total de acord sa iesim din tipare, sa fim atipici dar nu asa…nu oricum si nu oriunde.  Ador munca de televiziune si sper ca dorinta mea de a lucra in acest domeniu sa nu ramana la stadiu de vis.  Astept sa curga idei ptr poezii.  Va multumesc pentru sprijin si pentru deschiderea voastra de a accepta si nebunia asta in care m-am bagat acum un an. Ptr ca da e o nebunie. E o suferinta cumplita si un stres permanent de a vedea feed-back ul oamenilor. Ma opresc aici. O sa incerc sa aduc iar pe blog texte noi, faine, care sa va dea vorba unui mare clasic in viata :))… „in 3 secunde, dauna totala”. Astept sa-mi spuneti cum sunteti voi…ce faceti?

va pup

ori suntem bloggari ori nu mai suntem :))) !!!

Lasă un răspuns

