cand nu mai ai ce face…dansezi


cu aripile undeva…

suspendate,

am învăţat să zbor printre

fâşiile de vânt.

mi-am lasat obrajii moi

şi am primit cu gropile deschise

palme fragede şi calde.

am încetat să mai văd

cu ochii pe care alţii nu-i au.

am incetat să mă întreb

cu vorbe pe care alţii nu le

folosesc.

şi-atunci…

te mai miri de ce?

http://www.youtube.com/watch?v=GJCQDd4vYjg

cand nu mai ai ce face…dansezi

2 gânduri despre &8222;cand nu mai ai ce face…dansezi&8221;

Lasă un răspuns

