cumpăr o altă lume


Am o vânătaie în partea

stângă

a sufletului

l-a lovit sângele din plin!

Sufăr

ascult

pierd

iau

mă rog

Ce poţi să faci când

nu mai ai

ce face?

Mi-e prea mare lumea asta

Şi nici să o strâmtez nu merge

Singura putere care mi-a ramas e să-mi

acordez strigătul ….grav

O să sculte cineva… o notă

cumpăr o altă lume

2 gânduri despre &8222;cumpăr o altă lume&8221;

  1. Florin Buzdugan zice:

    aşa da! mai zic şi eu poem 100% realizat, foarte bine; nu am nimic, dar nimic de zis! ţine-o tot aşa! Florin Buzdugan

Lasă un răspuns

