Anatomie sentimentală


Mi-am spânzurat inima!

De ţurţurii de gheaţă  din pleoapele mele,

Din ea, curg ca nişte râme, ventricolul stâng şi cel drept,

Se caută în beznă, visând să se mângâie pentru ultima oară.

Nici atriile nu-şi mai fac serenade pline de amor penibil!

Doar plâng, suspină şi îşi şterg  lacrimile

Cu şervetul din picinginea ochilor mei

Săraca inimă…

A fost prinsă cum se zbătea,

Cu viteză peste limita legală

Iar acum drept amendă,

Ţine regim sentimental!

Anatomie sentimentală

3 gânduri despre &8222;Anatomie sentimentală&8221;

  1. „Saraca inima…

    A fost prinsa cum se zbatea,

    Cu viteza peste limita legala

    Iar acum drept amenda,

    Tine regim sentimental!:
    versurile astea sublinieaza atat de bine tristetea:(
    desi mi-a lasat un gust amar care ma duce cu gandul la tristete, la durere…chiar mi-a placut poezia
    pusilici

  2. hey
    acum la inceputul primaverii iti urez sa ai parte de o primavara frumoasa, soarele primaverii sa te mangaie in fiecare dimineata, sa ai parte de multe momente imbibate in fericire si multe realizari!
    pusilici

Lasă un răspuns

