Am chef…

Orizontul ma cheama la el…

Ma asteapta in bratele lui si imi face inocent cu ochiul…

Ma dezbraca din priviri si imi daruieste o haina transparenta

Am chef sa dansez un tango cu misterele lui…

Am chef sa plutesc pe ritmuri de vals cu zambetul lui sarmant

Ne-mpacam minunat…ne intelegem din priviri si parca ne-am cunoaste de-o viata

Nu ma intreaba, nu il intreb, ne jucam cu acest pact tacit dar care ne da un aer necunoscut amandurora

Am chef sa rad cu sansele lui, sa stam la un pahar de vin si sa povestim taine….

Am chef sa dorm imbratisata de drumurile lui incurcate si palpitante

Orizontul ma mangaie cu palmele lui calde….

Imi deseneaza traiactoria definita de bun si rau….

Am chef sa ma joc….vreau sa pictez cu nuantele din mine…

Sa fac tabloul universului in mii de tente si umbre!!!!!

Am chef sa cant…cu vocea bratelor care cuprind pe oricine ajung aici!!!!!!!

Am chef sa ma plimb cu NOUL si sa colindam strazile nedescoperite

Am chef sa ma hranesc cu ADRENALINA si sa profit de beneficiile ei

Am chef….de TOT si de TOATE!!!

Am chef…