Personaje…


Joc un rol care nu mi se potriveste…

Un rol in care trebuie sa fac o reprezentatie optimista, vesela pur sange

Dar e prea mult….E prea departe, e prea apasator….

Personajul meu traieste prea mult, simte prea intens, are prea multe intrebari…

Se gandeste prea mult la ce vor altii…

Are temeri…are ganduri….

A adunat prea multa emotie….prea multa nesiguranta…

L-am intrebat de ce a ramas asa sec…uscat…slabit…

Mi-a raspuns printr-un zambet…

A mormait un singur cuvant….”totul”

Personajul meu trebuie sa fie perfect…

Eu nu vreau sa fiu perfecta…

Vreau sa gresesc, vreau sa ma insel, vreau sa nu  am dreptate…

Fiecare jucam rolul vietii noastre….

Suntem personajele principale ale destinului nostru…

Caut intotdeauna sens in tot ce nu are…

Scotocesc mereu pentru raspunsuri pe care nu le gasesc sau nu exista!!!

Nu vreau sa fiu perfecta…personajul meu e perfect si totusi nu are nimic….

Nici eu nu am nimic, doar cateva picaturi de ploaie care mi  se preling acum pe corp

Traiesc, respir, simt, privesc, plang….si nu am decat un singur lucru…SUFLETUL

Imi ramasese imprimat acel „totul” …personajul meu este o poveste a INTREGULUI

Daruieste TOT!!!

Personaje…

Un gând despre &8222;Personaje…&8221;

Lasă un răspuns

