Sunt EU


Vorbesc in soapta cu sufletul meu…

Ii simt vibratia puternica si parca asteapta un cutremur

Incepem amandoi unul mai mult decat altul sa depanam amintiri

E o cenusa ce ne inconjoara si parca ne-a cuprins in intregime

Sunt EU…acelasi copil care cotrobaie printre ramasitele fericirii

Sunt EU….acelasi om care cauta prin gunoaiele vietii sperand sa gaseasca lumina

Sunt EU….aceeasi fiinta care cerseste de la divinitate….mila

Am pacatuit  prin lacrimi….am pacatuit prin iubire, am pacatuit prin bunatate

Am pacatuit prin  toate dar nu m-am ales cu nimic

Sunt EU….aceeasi unitate pamanteana  care acum se transforma in „nu stiu”

Sunt EU…acelasi glob care se sparge o data cu bubuitura gandurilor negre

Sunt ca un termometru ce masoara fiecare lucru dar care da eroare de atata incarcatura….

Vorbesc in soapta cu sufletul meu si imi spune ca regreta….

Vrea sa zboare unde nu e sufocat, sugrumat

Vorbesc in soapta cu sufletul meu…

Sunt EU

4 gânduri despre &8222;Sunt EU&8221;

  1. „Sunt tot ce stii tu despre frumos Eu nu te las sa arunci hartii pe jos Eu iti arat tot ce e bine Te ajut sa privesti lumea prin mine. Fac orice ca sa ma simt mai bine Eu sunt cel ce traieste in tine Uita-te in oglinda mai bine Eu sunt copilul, copilul din tine Eu te ridic, te fac sa fii mai bun Eu te las sa fii un pic nebun Sunt partea din tine care stie ce e bine Sunt copilul,copilul din tine.”
    Omul cu sobolani-Copil rebel
    😀 kiss mare mare

  2. skywalker zice:

    special pentru tine:

    sunt o undă de sunet,
    o briză de aer,
    o rază de Soare,
    o imagine rătăcită.

    sunt tot ce se vede
    şi tot ce se-ascunde.

    sunt EU, nu mă recunoşti?!

Lasă un răspuns

