Cuvinte catre tine…


Cete de ingeri imi ridica sufletul si-l inalta deasupra a tot

E greu, poarta cu el plumbul gandurilor innoptate si a dorintelor nespuse

Ma gandeam ca o sa vezi, am crezut ca o sa simti, am sperat ca o sa spui…

Taceai mereu, ma priveai ore in sir ca o statuie vie  lasand impresia unei raceli calde

Si tu erai greu..te transformai pe zi ce trece intr-un metal a carui compozitie chimica nu o mai stiam

Imi era greu sa te urmaresc, erai ca o furtuna ce trecea pe langa mine fara  macar sa vada ca sunt acolo

In urma ta ramaneau  doar  ruinele unor sperante

Ai fost o boala pentru care nu am avut antidot, ai fost un drum nesfarsit, pe care m-am ratacit

Ai fost toate in TOT  dar nu am putut lua nimic pentru ca nu m-ai lasat

Acum nu te mai simt ca un fulg ce imi gadila usor pielea fetei

Te simt ca un iceberg de care nu ma pot atinge si ma  tai in colturile tale

Ranile nu ma apasa….de erau doar fizice, treceau mai usor…

Cuvinte catre tine…

2 gânduri despre &8222;Cuvinte catre tine…&8221;

  1. skywalker zice:

    Un metal semipretios,
    Safir sau opal…

    Un talisman protector
    sau un scarbaeu auriu…

    Ma inghiteai precum nisipul inghite urmele prezentului,
    si valul ce ascunde misterele sirenelor…

    Ai fost o formula chimica
    ce m-a ajutat sa descopar
    Piatra Filosofala…

    Ai fost o iubire chimica,
    ce a lasat arsuri ireparabile….

  2. clainer zice:

    Ne completam.
    Eram un singur trup…
    O iubire intensa intre noi
    O pasiune de nestavilit…
    Nimic nu ne putea opri,
    Si ne-am redescoperit…
    Intr-o alta viata,intr-un alt Univers
    Suntem unul si acelasi…intr-o alta formula,
    Dar traind la fel de intens…

Lasă un răspuns

