Tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte


 

Poate o să vi se pară un pic ciudat titlul , dar, pentru ceea ce vreau să discutăm cred că e cel mai potrivit. Nu sunt atrasă sub nicio formă de politică dar ca cetăţean mai dau şi eu un ochi din când în când la tv să văd ce li s-a mai năzărit politicienilor noştri de neînlocuit. Daa!!! De neînlocuit, pentru că trag cu dinţii de scaunul şefiei mai ceva ca gorilele alea de fac ca toţi dracii prin copaci. Acuma sincer, eu una chiar nu pot să-i înţeleg. Băi nene, dacă tot am furat de-am rupt, las naibii şi pe alţii să mai ciugulească ceva. Ce dracu mă? Atât de hapsân să fiu încât să nu-mi mai ajungă???????????? Mă gândesc uneori şi mă întreb cât de mult mai pot minţi oamenii ăştiaa??? Cât de cretini ne cred, ca noi să mai dăm vreo importanţă celor spuse de ei? Nu am nicio treabă cu politca , dar rămân şocată când văd câţi bani se duc pe toate prostiile , numai unde trebuie nu sunt investitţi. Termin cu subiectul ăsta pentru că nu ştiu cât de mult vă place dar am tot văzut  cazul Ridzi şi mă apucau toţi dracii când vedeam nonşalanţa acestei cucoane ,care a spart  aşa, că a vrut muşchiu ei, sute de mii de euro, bani pentru care nu are nicio justificare. Mirobolant!!! Ce poate fi mai frumos ca pentru învăţămând să nu fie bani, pentru sănătate să nu fie bani, dar la naiba…lăsaţi-o pe Ridzi în pace! Chiar nu vă daţi seama că e o victimă a presei? 🙂 . Ce dacă a aruncat aşa de la ea 600 de mii de euro? Ce contează că nu sunt medicamente? Ce contează că nu avem autostrăzi ? Ce contează că unii oameni mor de foame sau n-au un acoperiş deasupra capului? Domnilor politicieni , ştim că aveţi 100 de guri, 200 de stomace, 70 de case de copii de crescut,dar vă rugăm, măcar de dragul crizei, aveţi şi de noi grijă puţin, pentru că e păcat! Serios, cine o să vă mai plătească taxele fără număr pe care le soateţi pe bandă rulandă? Cine o să vă mai aleagă şi o să vă asculte tâmpeniile debitate secundă de secundă, minut de minut, oră de oră, lună de lună, şi an de an? Cât credeţi că să trăiţi de furaţi în halu ăsta? Domnilor, nu sunteţi nemuritori!!! Gata cu politca!

O altă chestie pe care vreau să v-o spun şi poate o s-o lămurim împreună este acest conflict dintre generaţii! Că şi asta merge bine cu titlul 😛 ! Dumnezeule nu am să înţeleg niciodată oamenii aştia COMUNIŞTI care refuză categoric şi părerea unui tânăr, sau mai rău, nu cred în ruptul capului că şi ăla mai mic şi prăpădit poa` să facă ceva! Măi erudiţilor,nu s-a născut nimeni învăţat din burta maică`sii! Toţi învăţăm pe parcurs şi ne formăm! Noi ştim că aţi fost la rândul vostru nişte genii neînţelese, dar, lăsaţi-ne şi pe noi să ne facem numărul!! Nu avem nevoie de critici, nu avem nevoie de reproşuri, iar dacă vreţi într-adevăr să ne ajutaţi, fiţi alături de noi prin sprijin şi susţinere. Mă uit  în jur şi îmi dau seama că oamenii au înebunit !!!! Dar complet şi iremediabil! Se ceartă, se injură, răcnesc ca nişte turbaţi! Uneori, mult nu-mi lipseşte să mă opresc şi să întreb : ” Măi oameni buni ce nu vă ajunge? De ce vă comportaţi ca nişte patrupede, ştiind ca nu o să luaţi cu voi decăt  4 scânduri şi nişte cuie?”  Dar nu o fac! Pentru că îmi dau seama că noi suntem prea mici şi prea fraieri din punctul lor de vedere pentru a avea astfel de reacţii. Ei bine , chiar şi aşa, mă simt extrem de mândră  când constat că de muulte ori sunt de 100 de ori mai cerebrală şi matură decăt un adult care, să-mi fie iertată exprimarea, are un comportament infantil! Da, cei maturi! fie că vă place fie că nu uneori putem fi mai raţionali ca voi şi putem gândi mai limpede decât o puteţi face voi! Problemele pe care le aveţi nu sunt o scuză pentru comportamentul vostru de hiene! Până la urmă toţi suntem încercaţi la un moment dat! Ideea e să ştim cum să trecem peste obstacole, nu să ne răzbunăm pe alţii? A trecut de mult perioada replicilor idioate ” las` că eşti mic şi nu ştii nimic!” Greşit, ştim mai multe decât vă puteţi imagina , dar orgoliul vostru e prea mare pentru a ne asculta pe noi.

Tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte

Un gând despre &8222;Tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte&8221;

  1. Eu m-am obisnuit cu ideea sa nu fiu bagat in seama. Sa ne impunem nu prea am reusit decat daca am avea vreo idee geniala cum sa-i lovim cu cuvinte. Ramanem doar la partea in care ne hotaram sa nu fim ca ei. Cand o sa fim si noi in locul lor sa nu facem aceleasi greseli.

Lasă un răspuns

